2016. december 20., kedd

MOST SZÜLETNEK MEG AZ ÚJ KÖNYVEK!!!

MOST SZÜLETNEK MEG AZ ÚJ KÖNYVEK!!!

Lana Vawser próféciája
2016. december 20.

Nemrég volt egy látomásom, amelyben a tróntermet láttam és Jézust, ahogy éppen NAGYON NAGY, VASTAG könyveket vett a kezébe. Egymás után kinyitotta a könyveket, és tudtam, hogy az Ő népe közül sokak élete fölött nyitotta ki ezeket.

Amint ezt megtette, azt láttam, hogy a lapjaik ANNYIRA ELEVENEK voltak, hogy szinte vízből voltak, és azt láttam, hogy a lapokban mintha folyók folytak volna.

Hirtelen olyan volt, mintha a könyv alján egy óriási lyuk lenne, és a zúgó folyók vizei elkezdtek kiömleni és lezúdulni, mint egy hatalmas, zúgó vízesés.

Majd azt láttam, hogy ez a vízesés rázuhan sokakra Krisztus testében, ahogy ott ülnek a számítógépüknél. A vízesés beömlött Isten embereibe és hatalmas erővel ömlött ki belőlük. Ez az erőteljes, felfrissítő kijelentés ömlött ki belőlük, ahogy a számítógépükön egyik oldal a másik után telt meg az élet szavaival, meglátásokkal és kijelentésekkel.

Nagyon érzékelni lehetett, hogy a légkör úgy tele van az életadó kijelentéssel és az áttörés kulcsaival, hogy már várandós volt vele.

Majd hallottam, hogy azt mondta az Úr: "Most születnek meg az új könyvek. Nagy áldásokat fognak közvetíteni a Velem való átélések érdekében, kijelentéseket, felfrissülést, útmutatást és nagy fordulatot fognak hozni Krisztus testének és a világnak. 2017-ben felfokozódik a kegyelem és a felgyorsulás a publikálás terén."

A felgyorsulás szelei megérkeztek ezekre az emberekre Krisztus testében, a könyvek pedig megszülettek HIRTELEN történő mozzanatokkal! Ahol sokan úgy gondolták, hogy egy évig is, vagy évekig is el fog tartani, ott csak hónapokra volt szükség. Az Ő gyorsító szelei ráleheltek ezekre a kéziratokra, hogy HIRTELEN történő mozzanatokkal meg is szülessenek!!!

Azonnal azt láttam, hogy elkészültek a kéziratok, és ezek közül a kéziratok közül mindegyiknek a címoldalán volt egy IRÁNYTŰ.

"Az Én konkrét útmutatásom van kibocsátva ezek által a kéziratok által."

Sok ilyen kézirat fogja helyreállítani az IGAZI ÉSZAKI IRÁNYT az emberek, a városok és nemzetek életében, hogy felébressze bennük a rendeltetésüket!!!

MOST van az idő sokatok számára, hogy átvegyétek a kijelentést az Ő szívéből, vízesés mennyiségben, és megtapasztaljátok, ahogy az Ő kéziratai általatok HIRTELEN szárnyakat növesztenek és repülni kezdenek!!!

********************************