2016. november 21., hétfő

Prófétai Áhítat, 2016. november 21.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. november 21.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Amit hiszel, azt fogod kapni. Ne hagyd, hogy elússzon ez a lehetőség, hanem tartsd a szívedhez közel az ígéretet. Kezdj el elmélkedni azokon a dolgokon, amiket mutattam neked és amiket kihívásként állítottam eléd. Azok a dolgok, amiket az Igém hatalma alá hozol, hasznossá válnak számodra ebben az időszakban. Minden áldás "Igen" és "Ámen" lesz a te érdekedben, mert ez az Én célkitűzésem a számodra, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Akiknek nehéz problémákkal kellett szembenézniük mindeddig, de még mindig nem oldódtak meg ezek, azt mondom nektek, hogy bíznotok kell Bennem, hogy Én megmutatom nektek a megoldáshoz vezető utat. Ez nem olyasmi, ami magától megoldódna. Szükség lesz a ti együttműködésetekre is, de Én megadom nektek az ismeretet és a bölcsességet, ami az előrelépéshez kell, mondja az Úr. Ézsaiás 30:21 És füleid meghallják a kiáltó szót mögötted: Ez az út, ezen járjatok; ha jobbra és ha balra elhajoltok.