2016. október 29., szombat

Prófétai Áhítat, 2016. október 29.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. október 29.

 A TROMBITA, BILL BURNS:

Az Úr sokatoknak ezt mondja: "Jobb vagy, mint amilyennek gondolod magad. Sokkal hasznosabb vagy, mint amilyennek gondolod magad. Nem vallottál kudarcot. Mert Én veled vagyok és őrizlek. Áldott ember vagy. Egy királyi díszkorona vagy. Te egy drágakő vagy a kezemben. Valóban, tűzön mentél keresztül, de a tűz teszi erőssé a drágakövet; előhozza a kő szépségét; a királyságom erejét szabadítja fel. Ne hidd el, amit mások mondtak rólad, vagy amit a gonosz mondott, vagy akár a saját vélekedésed. Hidd el ebben a pillanatban, hogy Én ismerlek téged. Nem felejtettelek el. Te Hozzám tartozol és Én hozzád tartozom. Hát változtasd meg az ábrázatodat és legyél telve örömmel, telve áldással, telve azzal, amit Én beléd helyeztem."