2016. szeptember 5., hétfő

Prófétai Áhítat, 2016. szeptember 5.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. szeptember 5.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Nektek, Én népem, csak annyit kell tennetek, hogy hisztek. Keljetek fel hittel és vívjátok meg azt a nemes harcot, amibe belekerültetek! Ha ezt megteszitek, akkor biztos, hogy győzni fogtok, mert Én veletek vagyok a küzdelmetekben. Én veletek vagyok a háborúban és azt cselekszem, hogy több, mint győztes legyen belőletek, miközben foglalkoztok a helyzettel és ellene támadtok a lelketek ellenségének, aki rávett benneteket a megalkuvásra, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Emelkedj ki a pusztulás, csalódás és csüggedés romjai közül! Ami egykor még volt, ma már nincs, neked pedig törekedned kell, hogy tovább menj, célba véve azt, ami előtted van. Ne fájlald azt, amit elvesztettél, hanem, miközben a jövő felé nézel, tudd meg, hogy bízhatsz Bennem, mert Én veled vagyok és segíteni fogok neked. Most van itt az ideje, hogy visszanyerd a szellemi rálátásodat, mondja az Úr. Zsoltárok 46:1 Isten a menedékünk, és minden erőnk forrása! Ő mindig biztos segítség a bajban!