2016. augusztus 20., szombat

Prófétai Áhítat, 2016. augusztus 20.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. augusztus 20.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Én népem! Fogjátok meg a Szellem kardját, amit Én adtam nektek, és használjátok az ellenség minden munkájával szemben! Jöjjetek arra a helyre, ahol a hiteteket lángra lobbantja az Én igém; ahol jól tudjátok, hogy az Én erőm működik bennetek és általatok. Az élő Isten Szelleme lakozik bennetek, mert ti valóban az Én templomom vagytok, mondja az Úr. Jöjjetek ma erre a helyre hit által, és tegyétek lehetővé, hogy az Én harci fegyvereim működni tudjanak a ti érdeketekben. Fiatalodjatok meg, újuljatok meg és szabaduljatok meg a köteléktől, amit az ellenség rakott rátok. A szabadság elérhető a számotokra, mert Én szóltam és az Én szavaim nem térnek vissza haszontalanul.