2016. augusztus 6., szombat

Ébreszd fel az alvó katonákat!

Elaine Tavolacci
A Word In Season / Időszerű Üzenet

2016. augusztus 6.

Weboldal:
www.awordinseason.info

ÉBRESZD FEL AZ ALVÓ KATONÁKAT!

Az Úr egy képet mutatott, amiben egy embert láttam egy autó sofőrülésén, de aludt a kormány mögött. Majd így szólt: "Én teljes mértékben a népemre bíztam a járművet, mégsem vezetik." Azt mutatja a Szent Szellem, hogy Ő munkálkodni akar az életünkben és a szolgálatunkban, de sokan vagytok, akik elaludtatok a kormány mögött azokkal a dolgokkal kapcsolatban, amiket feladatba kaptatok és amiket rátok bízott. Szólít benneteket, hogy gyorsítsatok, de a járművetek üresjáratban van.

Az Úr ezt mondja: "Szólítom a népemet, hogy ébredjenek fel a szunnyadásukból, és keljenek fel abba a mennyei elhívásba, amit az életünkbe helyeztem. Itt az idő, hogy előhozzátok azt a kenetet, amit elhelyeztem bennetek. Keljetek fel a megfáradtságból és ébredjetek fel az igazságosságra. Vessétek le a temetkezési ruhákat, mert Én most hatalmas módon fogok munkálkodni közöttetek. Gyertek ki a szellemi elzárkózottságból, és engedjétek, hogy uralmat vegyek az életetekben. Engedjétek, hogy rajtatok keresztül cselekedjek a jeleknek és csodáknak ebben az új időszakában. Ébredjetek rá az Én terveimre és céljaimra, amiket számotokra készítettem. Rázzátok le a szunnyadásotokat és gyertek ki a szellemi letargiából. Készüljetek fel arra, amit Én bocsátok ki most az életetekbe, mondja az Úr."

Miután ezt a kijelentést kaptam, éjszaka volt egy álmom, amelyben egy próféta odajött hozzám és ezt mondta: "Ébreszd fel az alvó katonákat!"

"Kelj fel, erős harcos! Itt az ideje, hogy a helyedre állj és mindent visszaszerezz, amit az ellenség ellopott tőled. Ne félj elindulni mindazokba a dolgokba, amiket neked készítettem, amiket neked kell megtenned. Sokatokat hívtam el arra, hogy vezetők legyetek az előttetek álló napokban. Hívom a tábornokokat, hogy vezessék a csapatokat és kiképezzék a katona társaikat. Hívom a frontvonalra azokat, akik bátrak és elszántak, és nem félnek attól, ami rájuk vár. Ahogy észreveszitek az időszakok váltását és a világra jövő változásokat, itt az ideje, hogy felébredjen az Én testem és abban az elhívásban és felhatalmazásban járjon, amit Én bíztam rájuk", mondja az Úr.

Jóel 3:9-10

"Hirdessétek ki ezt a népek között: Készüljetek szent háborúra! Buzdítsátok a vitézeket! Jöjjenek, vonuljanak föl a harcosok mind! Kovácsoljatok kapáitokból kardokat, metszőkéseitekből dárdákat! Mondja még a gyáva is: Vitéz vagyok!   

Máté 26:40-41

"Ezután visszament a tanítványokhoz, és alva találta õket. Azt mondta Péternek: „Hát még egy órát sem tudtatok velem együtt ébren maradni? Maradjatok ébren és imádkozzatok, hogy ne essetek kísértésbe! Mert a szellem azt akarja tenni, ami jó, de a test gyenge."

Efézus 5:14-16. 

"Ezért mondja: "Ébredj fel, aki alszol, támadj fel a halálból, és felragyog neked a Krisztus." Jól vigyázzatok tehát, hogyan éltek; ne esztelenül, hanem bölcsen, kihasználva az alkalmas időt, mert az idők gonoszak."

2 Timótheus 2:3. 

"Vállald velem együtt a szenvedést, mint Krisztus Jézus jó katonája. Egy harcos sem elegyedik bele a mindennapi élet gondjaiba, hogy megnyerje annak a tetszését, aki harcosává fogadta."