2016. július 4., hétfő

Prófécia, 2016. július 4.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. július 4.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Mindennél fontosabb, hogy aktiváld a Bennem való hited pozícióját. Mert Én képes vagyok megtenni benned azokat a dolgokat, amiket te nem tudsz megtenni, és vezetni tudlak azokban a dolgokban, amiket nem látsz. Képes vagyok rá, hogy szóljak hozzád és elmondjam azokat, amiket nem tudsz, Én veled vagyok és a te oldaladon állok. Átvezetlek ennek az életnek az útvesztőjén és nehézségein, hogy eljuss abba a tökéletes akaratba, amit rólad mondtam. És a sorsod be fog teljesülni, ha tényleg hajlandó vagy arra, hogy csak higgy Bennem, Rám támaszkodj és elindulj az Én hatalmamban, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy ajtót a terem túlsó oldalán. Be volt csukva, de olyan erősen ragyogó fény volt az ajtó másik oldalán, hogy a körülötte levő repedéseken keresztül teljesen körbevette az ajtót. Nagyon hívogató volt. Majd hallottam az Urat, ahogy ezt mondta: "Nyisd ki az ajtót, hogy bejöjjön a fény és az élet. Ne maradj a jelenlegi körülmények sötétségében. Engedd, hogy az Én fényem még erőteljesebb módon hozza be az életedbe a következő kijelentést és az azzal járó bölcsességet." Efézus 5:13 Mindaz, ami lelepleződik, a világosság által lesz nyilvánvalóvá, mert minden, ami napvilágra jön, világosság az.