2016. július 17., vasárnap

Prófécia, 2016. július 16-17.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. július 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Én vagyok az Úr, aki vigyáz rád. Elfelejtetted, hogy Én ismerlek téged? Ismerem a gondjaidat. Ismerem azokat a dolgokat, amikkel küszködsz. Ismerem azokat a dolgokat, amiken gondolkodsz és azokat a dolgokat, amire rászánod magad. Ismerem a motivációdat és a hozzáállásodat. Mindent tudok rólad. Jobban ismerlek, mint te önmagadat. Én vezetlek és vezérellek. Soha nem hagytalak el és nem is fogok eltávozni tőled soha. Tudom mindazt, ami előtted áll; azokat, amik még nem teltek be. Tudom, mi az ellenség terve veled. És mivel mindezeket tudom, képes vagyok a te érdekedben munkálkodni, és képes vagyok rá, hogy áthozzalak a viharokon és a kétségbeesés völgyein, és azokon a háborúkon, amikbe belekerülsz. Képes vagyok rá, hogy elhozzalak a szabadság és győzelem helyére, ha hajlandó leszel hinni Bennem, bízni Bennem, Velem járni, mondja az Úr.

- - - - - - - - - -
2016. július 17.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Olyan ösvényen haladsz, ami ismeretlen, sőt, néha nagyon bizonytalannak tűnik, de nem szabad félned. Én vezetlek és igazgatom a lépéseidet. Nyisd ki a szemed és lásd meg, milyen messzire eljutottál már. Ne állj meg itt, mert még bőven van előtted megtenni való út. Az ösvény keskenyedik és többet követel belőled, mint amit eddig gondoltál magadról, hogy mennyit bírsz elviselni. De Velem minden lehetséges, mondja az Úr. Továbbra is törj előre! Zsoltárok 18:33 Olyanná teszi lábamat, mint a szarvasé, és az én magas helyeimre állít engem.