2016. július 11., hétfő

Prófécia, 2016. július 11.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. július 11.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Sokan közületek, Én népem, nem értitek igazán ezeket az időket és időszakokat, amelyekben éltek. Ezért ki kell nyújtanotok a kezeteket és Hozzám kell jönnötök. Kérnetek kell és szert kell tennetek arra a bölcsességre, ami ebben az időben elérhető a számotokra, hogy készen álljatok részt venni abban, amit Én csinálok. Részesülni tudtok azokból a jó munkákból, amelyeket Én cselekszem, és megkaphatjátok az áldásokat, amelyeket vágyom elhozni nektek. Járjatok a kijelentés és ismeret, a békesség, az öröm és biztonság pozíciójában, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Én minden dolgot lehetségessé teszek azoknak, akik tényleg hisznek. Azokról beszélek, akiknek a hite aktiválódott és nincs bennük kétség, hitetlenség és félelem. Amikor félsz és aggódásban élsz, akkor a Bennem való hited akadályoztatva van, mondja az Úr. Emlékeztesd magadat az Én jóságomra. Márk 9:23 Jézus pedig azt mondta neki: Igen, ha tudsz hinni; minden lehetséges a hívőnek.