2016. május 15., vasárnap

Próféciák - péntek, szombat (2016. május 13. és 14.)

A pénteki (május 13.) és a szombati (május 14.) próféciát most sikerült lefordítanom és közzétennem, itt olvashatjátok mind a kettőt. (O.Gy.)

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. május 13.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Sokan közületek, Én népem, újra megkerestétek a kudarc és a fájdalom régi helyeit. Ez nem hasznos nektek, mondja az Úr. Az, hogy milyennek tudjátok felfogni a múltat, nagy mértékben szubjektív, ugyanis csupán homályosan láthatjátok azt, mert a látásotokat eltorzítják az érzéseitek és a véleményetek. A múltban már semmit sem tudtok megváltoztatni, viszont tovább tudtok menni a Szellemem erejében. Ez egy új nap, amelyen úgy dönthettek, hogy a Szellemben fogtok járni. Filippi 3:13 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, de egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van, annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé.

- - - - - - - - - -
2016. május 14.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Azt szeretném, Én népem, hogy őszinteségben járjatok, képmutatás nélkül. Legyél az, aki vagy Énbennem, és ez fogja lehetővé tenni, hogy a Szellemem megnyilvánulása akadály nélkül áradhasson át rajtad. De ha félsz az elutasítástól, és ha az elfogadást és az elismerést keresed, a környezeted csak azt fogja látni, hogy nem érzed biztonságban magadat, még akkor is, amikor igyekszel vallásos lenni. Olyan idők vannak most, amikor minden szinten megtapasztalhatod a nagyobb szabadságot, mondja az Úr. 1 Timótheus 1:5 A parancs célja pedig a tiszta szívből, jó lelkiismeretből és képmutatás nélküli hitből fakadó szeretet.