2016. május 30., hétfő

Prófécia, 2016. május 30.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. május 30.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Nem az a szellemi ember vagy, amilyenné válnod kell az Én akaratom szerint. Azt akarom, hogy úgy láss, ahogy Én látok és úgy higgy, ahogy Én hiszek. Azt akarom, hogy tisztaságban járj. Ajtókat fogok megnyitni neked, hogy megváltozz, hogy pillanatonként változz át az Én képmásomra. Neked mindössze csak hinned kell. Ez lehetséges neked, mert Én vagyok a Dicsőség Ura, és Én elvezérellek abba, amiről a mai napon beszélek neked, mondja az Úr.

SMALL STRAWS IN A SOFT WIND by MARSHA BURNS:

Ismeretlen területre vezetlek, hogy olyan dolgokat láthass, amiket még nem láttál és olyan dolgokat tudj meg, amiket eddig nem tudtál. Ne félj. Inkább egy kalandvágyó lelkülettel menj tovább. A mostani idő egy hirtelen kitörő szellemi növekedést fogja magával hozni, ami nélkül nem tudsz továbbmenni, mondja az Úr. Zsoltárok 16:11 Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van Tenálad; a Te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké.