2016. május 21., szombat

Prófécia 2016. május 21.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. május 21.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Azt szeretném, ha megemlékeznél a jóságomról, mert Én vigyáztam rád akkor is, amikor egyedül érezted magad, akkor is, amikor kétségbeesett voltál, akkor is, amikor úgy érezted, hogy elfelejtettek, akkor is, amikor nélkülöztél. Sohasem mentem el tőled. Sohasem hagytalak el. Minden egyes napon veled voltam az első naptól fogva, amikor átadtad magad Nekem, és vigyáztam rád. Az igaz, hogy megengedtem, hogy átmenj nehéz körülményeken, de vajon nem tudod, hogy ezek megerősítenek téged? Nem tudod, hogy ezek feljogosítanak téged arra, hogy gyakorold azt a hatalmat, amit Tőlem kaptál? Nem tudod, hogy ezeknek az lett a következménye, hogy ragaszkodsz Hozzám? A te sorsod már meg van írva, és az a győzelemről szól, nem a kudarcról. Hát járj Velem bizalomban és szeretetben. A győzelem biztosítva van. Legyél erős az Úrban és az Ő hatalmas erejében. Merd elhinni, hogy az tudsz lenni, amit Én mondtam, hogy lenni tudsz, mondja az Úr.