2016. május 16., hétfő

Prófécia, 2016. május 16.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. május 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Ez az Én akaratom a számotokra, hogy fogadjátok el, amit Én cselekszem. Hadd jöjjön az élő víz a mennyből és mosson meg, tisztítson meg és kenjen fel a mostani időre vonatkozó célkitűzéssel. Hogy ti, Én népem, soha többé ne kerüljetek a félelem és a kárhoztatás alá. Jöjjetek és jussatok el arra a kinyilatkoztatásra és valóságra, hogy Én mellettetek állok és veletek vagyok, és soha nem hagylak el és nem távozom el tőletek. Bátorodjatok fel! Újuljatok meg! Hadd áradjanak a Szellem vizei, hogy elhozzák rátok azt a friss kenetet a mai napon. Fogadjátok, amit Én adtam, és hadd jöjjön be hatalmas módon az életetekbe. Többé már ne engedjetek az akadályoknak! Többé már ne hagyjátok, hogy az ellenség a földre döntsön és rajtatok taposson! Én veletek vagyok, hogy felemeljelek titeket az Én királyságom dicsőségébe. Hadd legyek Én a legfőbb uralkodó az életetek felett, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ebben az időben sokféle módon félresodródhatsz. Muszáj szellemileg koncentrálnod, hogy a legtöbbet hozd ki ebből az időszakból. Amikor túlságosan lefoglalnak a világ dolgai, lemaradhatsz arról, amit ki akarok jelenteni neked, mondja az Úr. Ezáltal pedig sebezhetővé válhatsz. Példabeszédek 5:1-2 Fiam! Az én bölcsességemre figyelmezz, az én értelmemre hajtsd a te füledet, hogy megtartsd a meggondolást, és a tudást a te ajkaid megőrizzék.