2016. március 28., hétfő

Prófécia, 2016. március 28.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. március 28.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Minek a napja van ma, gyermekeim? Vajon nem a feltámadás napja és az Én erőm napja? Az élvonalba hívtalak benneteket ebben az órában, hogy kihirdessétek a Napot és kihirdessétek az Utat, és kibocsássátok az áldásokat. Azt mondom nektek, hogy a Jubileum áldásának a magvai el lettek hintve az Én igém szerint, Én pedig betöltöm, amit mondtam, és elhozom annak az aratását, ami el lett hintve. Tudjátok, hogy Én hűséges vagyok minden utamban. Ingyen kaptátok; ingyen adjátok és figyeljétek, ahogy eljön az aratás. Vegyétek át azt, ami nektek lett adva, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Úgy érzitek magatokat és úgy viselkedtek, mint akiknek tűz van a csontjaiba rekesztve. Engedjétek, hogy ez a tűz a királyság igazságában nyilvánuljon meg, és ne keressetek testi módszert ennek a nyugtalanságnak a levezetésére. A mostani időben meg tudjátok tanulni, hogy felismerjétek a különbséget a test és a szellem között és hogy igaz módon válasszatok, mondja az Úr. Jeremiás 20:9b De olyan lett szívemben, mint égő tűz, bezárva csontjaimba; és hiába erőlködtem, hogy magamban tartsam, nem győzöm.