2016. március 25., péntek

Prófécia, 2015. március 25.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle of Kremmling
2016. március 25.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy pantomimjátékot, és megkérdeztem az Urat, hogy ez mit jelent. Azt mondta: "Azt akarom, hogy bemutassátok az igazságot és a szellemi valóságot. Ehhez zárva kell tartani a szátokat, és a cselekedeteitekkel kell bemutatnotok, amit másoknak látniuk kell, hogy meg is értsék. Túl sok a száj, és nincsenek elegen azok, akik be is tudják mutatni. Hadd cselekedjem meg az igémet rajtatok keresztül." János 10:37-38 Ha nem az én Atyám cse­le­ke­de­te­it te­szem, ne higgye­tek ne­kem; de ha azo­kat te­szem, ak­kor ha ne­kem nem is hin­né­tek, higgye­tek a cse­le­kedeteknek, hogy fel­is­mer­jé­tek és tud­já­tok: az Atya én­ben­nem van, és én az Atyá­ban.