2016. február 8., hétfő

Prófécia, 2016. február 8.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. február 8.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Néhányan közületek, Én népem, teljes szívvel hisznek. Némelyeknek viszont a kétely még mindig ott időzik az életében. A kétely miatt nem kapjátok meg annak a teljességét, amit számotokra készítettem, mert kétlelkűek vagytok és semmit sem kaptok. Ezért azt tanácsolom, hogy alakítsatok ki egy olyan életformát, amiben teljes hit van, hogy át tudjátok venni azokat az áldásokat, amiket kinyilatkoztatok. Most, konkrétan ebben az időben, engedd, hogy az Én fényem, az Én kegyelmem és az Én erőm egy friss módon lépjen be az életedbe, hogy mindenben felettébb diadalmas legyél, mondja az Úr. Ragyogjon a fényed!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Felszabadítalak azokból a helyzetekből, amelyek már nem hasznosak a számodra. Tudni fogod, mire utalok ezzel, amikor meglátod, mi az, ami stresszessé teszi az életedet vagy ami miatt lekötelezettnek érzed magad. Azt akarom, hogy békében legyél önmagaddal, a környezeteddel és Velem is, mondja az Úr. Meg fogom mutatni neked a kivezető utat azokról a helyekről, ahol úgy érzed, csapdába estél vagy belegabalyodtál valamibe. Galata 5:1 Krisztus szabadságra szabadított meg minket, álljatok meg tehát szilárdan, és ne engedjétek magatokat újra a szolgaság igájába fogni.