2015. november 9., hétfő

Prófécia, 2015. november 9.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. november 9.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Gyermekeim, higgyetek és bízzatok Bennem! Mert Én ismerlek titeket és tudom, kik vagytok. De nemcsak titeket ismerlek, hanem azt is tudom, hogy ki az, aki ellenetek van. És tudom, mi az ellenség szándéka veletek. Az Én szándékom viszont az, hogy kiemelkedő nagysággal rendelkezzetek, hogy győzelmesek legyetek és hogy olyan áldottak legyetek, amit össze sem lehet hasonlítani az eddigi áldásokkal. Arra vágyom, hogy a győzelem áldásával lássalak el titeket ebben az időszakban, hogy még nagyobb kiterjedésben ismerjetek meg Engem, mint ahogy valaha megismertetek. Hát hallgassatok és figyeljetek, és meg fogjátok látni az Úr jóságát azon a földön, ahol a mostani időszakban éltek.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy embert, aki egy erdő közepén egy tisztáson ült. Elkezdett leszállni az éj, ő pedig körülvette magát kisebb, különálló tábortüzekkel, hogy távol tartsa a ragadozókat. Majd hallottam, hogy az Úr ezt mondta: "A Szellemem tüze az, ami nemcsak megvigasztal benneteket, hanem az ellenséget is sakkban tartja. Helyezkedjetek úgy, hogy szellemi biztonságban éljetek!" Lukács 3:16 János azonban világosan megmondta nekik: „Látjátok, én vízbe merítelek be titeket, de jön majd valaki, aki sokkal hatalmasabb nálam. Még arra sem vagyok méltó, hogy a saruját levegyem a lábáról. Ő majd Szent Szellembe és tűzbe fog bemeríteni titeket.