2015. szeptember 28., hétfő

Prófécia, 2015. szeptember 28.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. szeptember 28.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Már megmondtam azt, ami szükséges volt. A próféciák, amik ebben az időben hangzottak el, azok a dolgok, amiket szóltam, meg fognak történni. Legyetek biztosak benne, hogy az Én szavam soha nem tér vissza üresen. Legyetek biztosak benne, hogy Én tudom, kik vagytok, és hogy Én vezetni és vezérelni foglak titeket. Pontosan abba foglak eljuttatni titeket, amit személyesen nektek készítettem, és akkor majd azokból az áldásokból az egész házamra kiterjedő közös öröm és békesség lesz. Hát emeljétek fel a fejeiteket, és bátorodjatok fel! Mert Én veletek vagyok, és mindig veletek leszek. Elvezérellek titeket a rendeltetésetek teljességébe. Kezdjen el kibontakozni most, ahogy eggyé váltok Velem, mondja a Mindenható Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Nyugtalanító időkben élsz, de nem szabad hagynod, hogy a környezeted áthatoljon a békességeden és megzavarja. Találj békességet a Szellemben, és őrizd is meg, és tudd, hogy amikor eggyé válsz Velem, azzal az Én oltalmam és irányításom alá kerülsz. Ne félj, mondja az Úr. Zsoltárok 91:1 Aki a Felségesnek rejtekében lakozik, a Mindenhatónak árnyékában nyugoszik az.