2015. szeptember 18., péntek

Prófécia, 2015. szeptember 18.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle of Kremmling ft111.com
2015. szeptember 18.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ismerem a nehézségeket, amelyekkel szembenéztél. Látom, hogy hol vagy, és hogy mi vár rád, és Én őszintén mondom neked, hogy veled vagyok, hogy átsegítselek mindenen. Sohase félj attól, amit nem tudsz felfogni, vagy nem értesz, csak bízz Bennem, hogy Én bölcsességet és útmutatást adok neked minden helyzetben. Én nem hagylak cserben, mondja az Úr.
Zsoltárok 91:1-7 Aki a Felségesnek rejtekében lakozik, a Mindenhatónak árnyékában nyugoszik az. Azt mondom az Úrnak: Én oltalmam, váram, Istenem ő benne bízom! Mert ő szabadít meg téged a madarásznak tőréből, a veszedelmes dögvésztől. Tollaival fedez be téged, és szárnyai alatt lészen oltalmad; paizs és pánczél az ő hűsége. Nem félhetsz az éjszakai ijesztéstől, a repülő nyíltól nappal; A dögvésztől, a mely a homályban jár; a döghaláltól, amely délben pusztít. Elesnek mellőled ezeren, és jobb kezed felől tízezeren; és hozzád nem is közelít.