2015. augusztus 8., szombat

"KELJ FEL DEBÓRA!"

"KELJ FEL DEBÓRA"
Elaine Tavolacci 
2015. augusztus 8.
    

Az elmúlt pár hónapban felerősödött a szellemi háború a nők ellen. A Szent Szellem emlékeztetett egy prófétai szóra, melyet a múlt évben kaptam. Volt egy álmom egy nagy, élénk sárga és fekete színű méhrajról, mely a szobámban döngicsélt, míg én a Bibliámat olvastam. Amikor felébredtem, úgy értelmeztem,  hogy a méh a szellemi harc jelképe, de további tanulmányozás után az Úr kijelentett valami ennek teljesen ellentétes dolgot. A Bírák Könyvében Debóra prófétanő neve azt jelenti, "Méh". Az Úr azt is kijelentette nekem, hogy a méz a kijelentést jelképezi. Ez az a szó, melyet a Szent Szellem adott nekem azokra a Debórákra, akik most emelkednek föl. 

Az Úr mondja, felnevelem a Debórákat, akik vezetők lesznek a következő napokban. Ők lesznek az Én szavam, amint a nemzetek számára hirdetik az Én prófétai szavamat. Ahogy kibocsátják a Szavamat, olyan lesz, mint a méz, kijelentést hozva. A föld igaz bírái lesznek és az erkölcs szavait fogják hirdetni a nemzetek számára. Nagy tekintélyben fognak járni, jelek fogják őket követni. Ahogy kiszabadítják a foglyokat, az meggyőződést és átváltozást fog hozni. Ahogy a napok egyre sötétebbek lesznek, vigaszt fognak nyújtani mások számára, mintha tejet és mézet osztogatnának. Meg fogják változtatni a légkört, bárhová is mennek, és amint dicsőítenek, erődítmények fognak lerombolódni. Tanítani fognak másokat arra, hogyan járjanak, harcoljanak és hogyan álljanak ellene a kísértésnek. Irányt fognak mutatni azoknak, akik engedelmesek az Igémnek és korrekciót a lázadók számára. Az Én folyóm tiszta vizét fogják hordozni mivel őket nem szennyezte be a sötétség befolyása. Tekintetük tiszta, mivel nem szennyezték be azt tisztátalan képek. 

Ezek a nők többé nem lesznek gyalázva, vagy elutasítva, mint vezetők. Többé nem fogja elhallgattatni őket sem az egyház, sem a média, mert Én az Én kenetemet helyeztem rájuk és a tekintélyemet beléjük. Ne utasítsátok el őket, mert azt a kétélű kardot fogják hordozni, mely elválasztja az emberek vallásos tradícióit az igazságtól, az Igém alapján. A hiteles prófétai szó megkülönböztetését hozzák el, és le fogják leplezni a megtévesztést és a hamisságot. Ezek a Debórák fel fognak emelkedni és le fogják győzni a rabszolgahajcsárokat és mindazokat, akik elnyomják Krisztus testét. Mindig sikeresen fogják megsemmisíteni és leleplezni az ellenség terveit. A szeretet és megbocsátás szellemében fognak járni és nem fogják támadásnak venni, amikor ellenállással fogják szembetalálni magukat. A gyümölcseikről fogjátok megismerni őket, amint az Én Igémet hirdetik a nemzeteknek és szabadulást és eloldozást  hordoznak a megkötözöttek számára, mondja az Úr.

Bírák 4:4
Abban az időben Debóra prófétanő, Lappídót felesége volt a bíró Izráelben.

Bírák 5:12
Kelj fel, kelj fel Debora! Serkenj fel, serkenj fel,mondj éneket! Kelj fel Bárák és fogva vigyed foglyaidat, Abinoám fia!

Zsoltárok 119:103
Mily édes az én ínyemnek a Te Igéd; méznél édesebb az az én számnak!

Példabeszédek 24:13
Egyél, fiam, mézet, mert jó, és a lépes méz édes az ínyednek.