2015. augusztus 1., szombat

Fülek a hallásra / Szívek az engedelmességre (Debra Lowe prófécia)

Fülek a hallásra / Szívek az engedelmességre
Debra Lowe

2015. 07. 31.

Ahogy a Királyotok visszajövetelének napja közeleg, sok csata folyik a mennyekben a földön élő emberek lelkeiért. Az én gyermekeim egyre érzékenyebbé válnak a szellemi atmoszféra kiáltására és egyre érettebbek lesznek, ahogyan ezt hallják. A Királyságunk valóságának igazi megértése nagy erőként él bennük, mert eggyé válnak Velünk. Sokan ébrednek most föl a világ gondjai és vágyai miatt való szendergésből, amely miatt az ő igazi erejük rejtve maradt. Ebben az időszakban, ahogy a gyermekeim az Igén elmélkednek, meg fogják látni, mit tartogattam számukra ezekre az időkre. 

Tisztább lett a szívük és mélyebb kijelentést kaptak az elhívásukról és a létük céljáról ezen a földön. Egység jön létre, a széthúzás helyett és saját, ideiglenes dicsőségüket a lábaim elé rakták. Igaz és alázatos dicsőítők nőnek fel gyors ütemben az Én családomban. A szívnek ez a tisztasága minden szerelmesemet harmóniába hozza egymással, hogy véghezvigyék azokat a nagyobb dolgokat, amire elhívtam őket. Az Én neven még egyszer meg fog dicsőülni az én Házamban, ahogy azok, akik őszintén és tiszta szívvel szeretnek Engem, egyesülnek az Én célomért. Tudd, hogy amikor engem felemelsz és felmagasztalsz, ahogy folyamatosan egy több nagyságot, nagyszerűséget és erőt tulajdonítasz nekem, úgy fogom magamhoz vonzani az embereket, igaz megtérésben. Odafigyelek az élő áldozatok illatára és aromájára, mert ezek kedvesek és vonzóak számomra. Mindazok, akik megalázzák magukat, azokat én fel fogom emelni ebben az órában, és az Én nevemet hatalmas tekintéllyel fogják hordozni. Gyönyörködöm ebben a szeretetben és engedelmességben!

Az Én győzteseimként fogtok felállni. Az Én jóságom, hatalmam és az Én Igazságom tanúi lesztek. Azt a fáklyát fogjátok hordozni, amely az igazság fái közül a többit is lángra fogja gyújtani, akik az Én Igémben már meggyökereztek. Friss tüzet küldtem rátok, mert a szentséget és az igazságosságot választottátok. Azzal, hogy visszautasítottátok, hogy lejöjjetek a falról, a hazugságok, gondok, próbák, csapdák ellenére, veszélyessé váltatok az ellenség és az ő tábora számára. Maradjatok szilárdak Bennem és a bölcsesség és erő magasabb pozíciójába fogtok átkerülni. Ez az Én ígéretem mindazok számára, akik a kapuimban álltok, várva és figyelve az Én utaimra. A magas úton fogtok élni és járni!

"Boldog ember, aki hallgat engem, az én ajtóm előtt virrasztva minden nap, az én ajtóim félfáit őrizve. Mert aki megnyer engem, nyert életet, és szerzett az Úrtól jóakaratot." (Péld. 8:34-35)
"És körültekintvén, fölkeltem és így szóltam az elöljárókhoz, a főemberekhez és a többi néphez: Ne féljetek tőlük! A nagy és rettenetes Úrra emlékezzetek, és harcoljatok testvéreitekért, fiaitokért, leányaitokért, feleségeitekért és házaitokért! És lőn, hogy meghallották ami ellenségeink, hogy megtudtuk az ő szándékukat, és hogy Isten semmivé tette az ő tanácsukat: megtérénk mi mindnyájan a kőfalhoz, mindenki a maga munkájához" (Neh. 4:14-15)
"Alázzátok meg tehát magatokat Istennek hatalmas keze alatt, hogy felmagasztaljon titeket a maga idejében." (1 Péter 5:6)
- - - - - - -

Köszönet a fordításért Gáll Editnek!