2015. augusztus 29., szombat

A SZABADULÁS ÉNEKEI!!!

A SZABADULÁS ÉNEKEI!!!

Prófétai szó Lana Vawsertől:

Ma reggel felébredve hallottam az Urat, ahogy azt mondja, hogy körbeveszi az Ő népét a szabadulás énekeivel.

Majd éreztem, hogy ezt mondja:

„Hallottam az Én népem kiáltásait. Sokakat láttam, akik úgy érzik, elborítják őket a nehézségek és a gondok. Láttam azokat, akik minden oldalról nyomás alatt érzik magukat és szabadulásért kiáltanak. Én vagyok az az Isten, aki szabadulást adok. Én vagyok a szabadság Istene. Én vagyok az az Isten, aki letépem a láncokat és békességet hozok a vihar közepette. Én kiáltok: SZABADULÁS, ÁRADJ az Én népemre, és a szabadító angyalok az Én parancsomra kimennek és visszaszorítják a sötétséget minden oldalon. Szabadító énekeim az Én népem fölött örömteli áttörést hoznak.”

„Uram, Te vagy az oltalmam, megóvsz a bajtól, körülveszel a szabadulás örömével.”  Zsoltárok 32:7

„Megszabadítalak a támadásoktól, megszabadítalak a téged körülvevő problémáktól.  Megszabadítalak téged! Tarts ki és ne add fel! Hamar eljövök. Ott, ahol gond után gond jött, be fogsz lépni a kettős mérték területére.”

„De én az URAT várom, a szabadító Istenben reménykedem: meg is fog hallgatni Istenem!” Mikeás 7:7.


Az Én szabadító énekeim fölötted és megmentő kiáltásaim áttörést szabadítanak fel és azt fogod látni, hogy a dolgok hirtelen megváltoznak. Tarts ki, az Én szabadításom hatalmas megnyilvánulása az életedben közel van. 

***************


Fordítás: Gáll Edit