2015. augusztus 29., szombat

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. augusztus 29. 

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Látom, nem vagy benne biztos, hogy a Szellemem sodrásában vagy-e, vagy sem. Zárd le ezt a témát egyszer s mindenkorra! Nem voltam-e veled ezekben az időkben, amikor a változás rendet idézett elő? Én voltam az, aki előidéztem azokat a körülményeket, amelyek szükségessé tették az isteni rendhez vezető változást. Engedd, hogy a hited megnyugodjon abban a bizonyosságban, hogy semmi nem kerüli el a figyelmemet, és amikor segítséget kérsz, Én ott vagyok, hogy bölcsességet és vezetést adjak. Veled vagyok, mondja az Úr. Légy erős és megingathatatlan! Becses vagy a szememben. 
Jeremiás 33:3 Kiálts hozzám, és válaszolok, hatalmas és megfoghatatlan dolgokat jelentek ki neked, amelyekről nem tudhatsz!

Fordítás: Gáll Edit