2015. július 13., hétfő

ISTENI KVANTUMUGRÁS!!!

ISTENI KVANTUMUGRÁS!!!

2015. JÚLIUS 13. / LANAVAWSER

Ma reggel egyfolytában azt a szót hallottam, hogy "KVANTUMUGRÁS". Megnéztem egy szótárban, ami ezt a meghatározást írta hozzá:

"Bármely hirtelen jövő, jelentős változás, előrelépés vagy növekedés."


Hirtelen megláttam Isten népét, akik eddig szilárdan álltak, akik előre nyomulnak, akik nem adták fel, és ők hirtelen áthaladtak valamin, ami egy ÓRIÁSI PORTÁLNAK látszott (kapu, átjáró), és ennek a portálnak az volt a neve, hogy KVANTUMUGRÁS. Ahogy áthaladtak, hirtelen MINDEN elkezdett fordulatot venni és átváltozni. Az átváltozás és FORDULAT kijelölt időpontja elérkezett. Átmentünk a ROSTÁLÁSBÓL a FORDULATBA! Abból az időszakból, amelyben úgy éreztük, hogy minden, amit teszünk, csupán állandó súlyemelés, a fordulat időszakába, amelyben KÖNNYEDSÉG van, és SEMMI SEM hiányzik! Ahogy előrenyomulunk, a hátunk mögött hagyjuk a harcos gyötrelem helyét, és átkerülünk az áttörés dicsőséges, megnyilvánult könnyedségébe.

Ekkor éreztem, hogy Ő szól:

"A KVANTUMUGRÁS ennek az időszaknak a fő jellemzője, és ez az a küszöb, amelyen most történik az áthaladás. Az ISTENI KVANTUMUGRÁS a mostani időszak fölött a ZÁSZLÓ. HIRTELEN megváltoztatom a dolgokat, és ez JELENTŐSÉGTELJES lenyomatot hagy az Én népem szívén és életén az Én szívem szeretetéről és jóságáról. Ez a jelentőségteljes lenyomat tovább viszi őket mindazokba, amit nekik készítettem, egyik áttörés után a másikba, és nagyobb előrelépésekbe a világon. A mezők készen állnak az aratásra. Ahogy a népem áthalad ezen a KVANTUMUGRÁS küszöbön, azáltal előrejutnak egy RADIKÁLIS növekedésbe a rendeltetésük, az ellátásuk, a kedvező körülményeik és a platformok terén, hogy VILÁGÍTSANAK. A folytonos harc eljuttatta a népemet erre a pontra, ahol meg fogják látni az Én Dicsőségem vulkánkitörését és az áttörést az életükBEN és az életük ÁLTAL. Arra készülök, hogy úgy fogom láthatóvá tenni a népemet, mint még soha, és mivel előre nyomultak, felszámították a költségeket és átadták magukat, egy új növekedési platform került eléjük. Itt az idő világítani! Eljött az ARATÁS ideje!!"

**************************************************************