2015. június 1., hétfő

Prófécia, 2015. június 1.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. június 1.

A TROMBITA, BILL BURNS

Hozd rendbe a dolgokat, a Velem való kapcsolatodra nézve, mondja az Úr, és arra nézve, hogy engedd a Szellememet benned élni és lakni. Állítsd vissza a kapcsolatodat a kerékvágásba - az útvonalra. Legyél eggyé Velem! Járj Velem! Beszélj Velem, és tedd meg azokat a dolgokat, amikre biztattalak, hogy Én is megtehessem azokat, amiket mondtam, hogy meg fogom tenni érted. Mert most van az az időszak, amikor valóban megmutatom neked az utat annak a földnek az ígéretébe, amit elkészítettem neked. Tedd meg! Ma!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Változások történnek a Szellem szférájában, és lehet, hogy zavartnak érzed magad, vagy nem érzed úgy, hogy kapcsolatban lennél, vagy akár elveszettnek is érzed magad. Használd ezt az időt arra, hogy keress Engem a bölcsességért és az útmutatásért. Ne hozz jelentős döntéseket mindaddig, amíg nem látsz tisztán, és nem csillapodsz le még jobban. Ne legyél hajlandó félni, vagy hagyni, hogy a zűrzavar erődítménnyé épüljön benned. Csendesítsd le a lelkedet, és legyél nyugodt, mondja az Úr. Zsoltárok 46:10 Csendesedjetek és ismerjétek el, hogy én vagyok az Isten ...