2015. június 29., hétfő

MISSZIÓ A LÁTÁS ELLEN!!!

MISSZIÓ A LÁTÁS ELLEN!!!

2015. JÚNIUS 29. / LANA VAWSER

Ezen az éjjelen egy sürgetést éreztem a Szellemben, és úgy éreztem, ki kell küldenem ezt a bátorítást sokak számára, akik a csüggedéssel és az elbátortalanodással küszködnek. Ezeket a szavakat hallottam: "Misszió indult a látás ellen." Egy démoni küldetést láttam, amit sok olyan ember ellen indítottak, akik "a látásukat hordozzák (harcolva)", "a látásukat szülik meg" és "a látásukban járnak". Egy hirtelen jövő elbátortalanodás jött rájuk, hirtelen elvesztették "a látás örömét", egy hirtelen érzés, hogy "adják fel", vagy "vonják vissza". Pontosan ezt akarja elérni veletek a látásotok ellen küldött démoni misszió. Megkérdeztem az Urat, mit kell tenni annak érdekében, hogy ellenállhassunk ennek a támadásnak, és a Habakuk 2:2 első felét hallottam, "Írd le a látást világosan".

Menjetek az Úr elé, és írjátok le újra a Tőle kapott látást, mint egy prófétai nyilatkozatot a természetes világban való megnyilvánulásáról, mert ez az, ami meg fog jelenni sokak életében, akik nem adták fel. Amint leírjátok a látást, a "remény és megújulás frissítő szelét" láttam visszaáramolni a szívekbe, és a látás ellopását megkísérlő elnyomások terén fordulatok történtek.

Most léptek be "a látás új szintjeire". A szolgálat újabb szintjei várnak sokakra. Itt az ideje, hogy szóljatok a közbenjáróitoknak, és imatámogatást kérjetek, miközben átkeltek a túlsó oldalra ebben az átmeneti szakaszban.

Nem csak megszületik a "látás", hanem jelentős változással, jelentős fordulattal és jelentős gyarapodással jön el. NE mondjatok le a látásról, amit az Úr adott nektek! Ez a démoni misszió azért lett indítva, hogy ellopja az energiátokat, az örömötöket, a koncentrációtokat, és eljuttasson oda, amikor már azt mérlegelitek, hogy feladjátok.

Az ígéretetek földjére haladtok be, és Ő fogja a kezeteket. Habár "misszió" indult a "látásotok" ellen, de ahogy folyamatosan erősen álltok, még az eddigi meglátásotoknál is nagyobb módokon fog kibontakozni. Amikor a "meglátás" szót hallottam, úgy hallottam hogy "MÉG LÁTÁS", és azt láttam, hogy "LÁTÁS és MÉG TÖBB"... sokkal több készül előtörni, mint amennyit valaha láttatok.

**********************