2015. június 6., szombat

ÉNEKELVE JUSSATOK EL A GYŐZELEMRE!!!

ÉNEKELVE JUSSATOK EL A GYŐZELEMRE!!!

2015. JÚNIUS 6. / LANA VAWSER



Múlt éjjel volt egy álmom, amelyben az Úr azt mutatta, hogy "énekeljem" azokat az ígéreteket, amiket Ő mondott az életemre, és mások életére. Ahogy az indíttatást éreztem, elkezdtem mondani az Úrnak: "De Uram, én nem tudok énekelni, nincs jó hangom."

Ismét éreztem az Úr vezetését, hogy "ÉNEKELJEK HANGOSAN", és ahogy elkezdtem énekelni a saját életemre és mások életére, MEGLEPŐDTEM, milyen gyönyörű hang jött ki a számon éneklés közben.

Ahogy énekeltem, a hangom gyönyörű volt, mégis telve volt hatalommal és bizakodással Őiránta, és aziránt, amit mondott. HATALMAS változások indultak meg, ahogy énekeltem, és akkor felébredtem.

Úgy éreztem ma, hogy azt mondja az Úr: "ÉNEKELVE jussatok el a GYŐZELEMRE!" A rejtekhelyeiteken, az összejöveteleiteken, vagy bárhol, ahol az Úr arra indít, ÉNEKELJETEK! Ne nézzetek a képtelenségetekre,, és a hiányosságaitokra, hanem tudjátok meg, hogy miközben énekeltek, egy új mennyei hang lesz felszabadítva a szátokon át.

Azok a mennyei hangok, amiket Isten embereinek a szájából láttam felszabadítani, HATALMAS mennyei letöltéseket hoztak. lehet, hogy nem tudsz a megfelelő szólamban énekelni, vagy nem tudod tartani a hangot, de az Úr HATALMAS spontán prófétai üzeneteket szabadít fel most, miközben az Ő emberei ÉNEKELNEK, ÉNEKELNEK, ÉNEKELNEK.

Ahogy ezek a prófétai üzenetek elhangoznak, azáltal, hogy eléneklik, amit Ő mond, vagy mondott, és az Ő igéjét, hirtelen fordulatok következtek be. A győzelem megnyilvánult, miközben az Isten szívéből áramló rhéma igéket hittel kihirdette az Ő népe, ami nagyobb szabadságra és győzelemre szabadította fel őket.

ÚTMUTATÁS ÉS ÚJ AJÁNDÉKOK MAGVAI KEZDENEK KIVIRÁGOZNI

Ahogy Isten emberei közül sokan ott ültek Vele a rejtekhelyen, és Tőle kérdezték, hogy mi van a szívében, és kiénekelték, amit mondott, azt láttam, hogy "meglepetések" tárulnak fel számukra, ahogy az Úr új ötleteket, új gondolkodásmódokat, új útmutatásokat és új ajándékokat hozott a felszínre.

Sokan csak kerestétek és kerestétek a válaszokat Istennél, és hirtelen azt láttam, hogy "válaszok" szabadultak fel a prófétai letöltések által, miközben Isten népe hangosan énekelt.

EGY ÚJ HANG MAGASABB HELYRE ÁLLÍTJA A LÁBAIDAT, ÉS ÖRÖMBOMBÁK ROBBANNAK FEL

Miközben ez az éneklés folyt, egy vonzás indult el Isten embereiben, ami új szférákba vitte őket, és és olyan helyre, ahol új módokon tudják hallani az Úr beszédét. A vele való "partneri együttműködés" új formájába léptek be. Oda, ahogy a lábuk megáll a kijelentés magasabb helyein, és ahol Őt lehet látni, ahogy szellemben cselekszik és szól. Az imádat új szféráiba léptek be, és a hódolat kifejezésének új módjai nyíltak fel.

Szintén sokakat láttam Isten emberei közül, akik, miközben "hangosan énekeltek", szellemben magasabb fokozatra kerültek át. A lábuk a "helyreállítás" magasabb helyére állt. Azokon a területeken, ahol az ellenség lopott és pusztított, fordulatok történtek szellemben, aminek az eredménye az lett, hogy a helyreállítás új és meglepő módokon nyilvánult meg, de dicsőséges mennyei bőséggel. Egy nagy mennyei átruházás történt Isten embereinek a szívében és életében, ahogy elénekelték, amiket Ő mondott, aminek következtében az aktiválódott hitükkel lehívták azokat a dolgokat, amik már az övék Jézus miatt.

ÖRÖMTELI fordulatok történnek, ahogy Isten emberei eléneklik, amit Ő mond. Örömbombákat láttam kiküldve a mennyből, ahogy az Úr GYÖNYÖRKÖDÖTT az Ő embereinek a szívét elárasztó énekekben.

Arra akarlak bátorítani ma benneteket, akár énekesek vagytok, akár nem, akár tudjátok tartani a hangot, akár megfelelő szólamban énekeltek, akár nem, hogy menjetek a rejtekhelyetekre, és kérdezzétek meg az Úrtól, hogy mit mond Ő most, kérdezzétek meg az Úrtól, hogy Ő most mit mond, vegyétek elő a prófétai kijelentéseiteket és a Tőle kapott ígéreteiteket az Ő Igéjéből, és ÉNEKELJÉTEK EL HANGOSAN! Még ha butának érzed magad, akkor is ÉNEKELD EL, mert egy mennyei fordulat történik most, ahogy Isten népe ÉNEKEL. Énekelve fogtok eljutni a gőzelemre. Nem csak akkor történnek isteni fordulatok, amikor a saját életetekre énekeltek, hanem ha az Úr úgy vezet, hogy mások életére is énekeljetek, akkor kövessétek a vezetését, mert Ő képessé tesz és felhatalmaz téged, és egy dicsőséges, új mennyei hang fog felszabadulni általatok.

Gyertek, énekeljünk, Isten népe!

***************************