2015. június 26., péntek

ÁTÉLÉSEK A TRÓNTEREMBEN, AMELYEK A SZABADSÁG ÚJ HANGJAIT ÉS A SZERETET LÖKÉSHULLÁMAIT BOCSÁTJÁK KI!!

ÁTÉLÉSEK A TRÓNTEREMBEN, AMELYEK A SZABADSÁG ÚJ HANGJAIT ÉS A SZERETET LÖKÉSHULLÁMAIT BOCSÁTJÁK KI!!

2015. JÚNIUS 26. / LANA VAWSER

Ma reggel a mennyből küldött meghívást láttam Isten népe számára, hogy lépjenek be mélyebb tróntermi átélésekbe. Mélyebb átélésekbe Isten Atyai szívével. Láttam a trónt, és a trón körül a zúgó vizek rendkívül gyönyörű folyama volt. Ezekben a vizekben benne volt a szivárvány minden színe, a falakat pedig száz és száz drágakő borította. Az Úr dicsősége sugárzott ki Belőle ezekre a drágakövekre, ezek pedig ragyogó, színes fényt bocsátottak ki magukból az egész teremben.

Az Úr ezekbe a folyókba invitálta a népét. Ide, a mélyebb vigasztalás, a mélyebb békesség, az elme, a test és a lélek mélyebb megnyugvásának a helyére. Az Ő szívéből jövő ígéretek mélyebb kinyilatkoztatásának a helyére.

Ahogy sokan elkezdtek belépni ide Isten népe közül, láttam egy átjárót a "nyugalomba", ami az emberek elméjében és szívében valósult meg. Ezután olyanokat láttam, mint a gitárhúrok, az elméjükben és a szívükben. Viszont sok húr össze volt gabalyodva, és sok "elmehúr" és "szívhúr" nem volt összeköttetésben egymással. Éreztem Isten szívét, hogy Ő azt akarja, hogy az elme és a szív "összhangba" kerüljenek az Ő szívével. Amikor ezek az "elmehúrok" és "szívhúrok" összeköttetésbe kerültek, az Ő szívéből egy új hang lett kibocsátva az Ő népe által.

Rengeteg "elmehúr" és "szívhúr" volt összegabalyodva, és Isten népe közül sokan folyamatos zajokat tapasztaltak az elméjükben, és folyamatos gyötrelmet a szívükben. A körülmények és az ellenség megragadták az elme és a szív húrjait, és elkezdték feszíteni ezeket. Egyik vagy másik irányba húzták ezeket a húrokat, én pedig azon tűnődtem, hogy vajon honnan volt erre engedélye az ellenségnek és a körülményeknek.

Hirtelen elém került ez az igeszakasz: "Fiam, tartsd meg az én beszédemet, és az én parancsolataimat rejtsd el magadnál. Az én parancsolataimat tartsd meg, és élsz; és az én tanításomat mint a szemed fényét. Kösd azokat ujjaidra, írd fel azokat szíved táblájára." -- Példabeszédek 7:1-3

Azt éreztem, hogy a "fókuszálással" van probléma sok embernél. Azoknál, akik a figyelmüket a harcra fókuszálták, a figyelmüket a "negatív dolgokra" fókuszálták, vagy az "áttörés hiányára". A figyelmük fókuszát ellopta a figyelemelterelés, és amire "ráfókuszáltak" sokan Isten népe közül, abból még többet vettek át, és ez adott "törvényes jogot" az ellenségnek.

Majd azt hallottam, hogy ezt mondta az Úr: "Sokan a megfáradás és a csüggedés miatt elfeledkeztek arról, hogy rajtam tartsák a szemüket, és hogy az Igém folyamatosan a szívükben és a szemük előtt legyen. Amire a népem ráfókuszál, olyanná lesz. És ahogy ezek a drágakövek a falon, amiket látsz, visszatükrözik a dicsőségemet, így van az Én népem is. Ahogy több időt töltenek Velem, rám fókuszálva, az Igém a szívükben és a szemük előtt van, annál fényesebben fognak ragyogni Énértem."

Ezután azt láttam, hogy Jézus elkezdett szolgálni minden egyes ember felé, akik meg voltak fáradva, miközben a folyókon a víz tetején lebegve odakerültek a trón elé. Velük együtt volt a vízben, egymás kezét fogták, ahogy a trón körül lebegtek a vízen, és egyszerűen csak az Ő jelenlétének a szeretete, kedvessége és jósága bevezette az Ő népét egy mélyebb megtérésbe. A hazugságoktól való "elfordulás", egy "meggondolás" történt azáltal, hogy egyszerűen csak VELE VOLTAK!!!!!! Anélkül, hogy Ő egy szót szólt volna, egy NAGY ÁTCSERÉLŐDÉS történt, azáltal, amit az Ő szívéből az emberek szívébe adott. Hirtelen elkezdtek kigabalyodni a "húrok". Az "elme és a szív húrjai" hirtelen kibomlottak és elkezdték összekötni az elmét és a szívet. Az elme és a szív húrjai tökéletes összeköttetésbe kerültek, "összhangban".

Majd hallottam, ahogy ezt mondja az Úr: "Összhang, egy ÚJ HANG." Isten emberei a Szellem folyóiban lebegtek, és mélyebb kinyilatkoztatásban. Az Ő ÍGÉRETEINEK a kinyilatkoztatásában, amelyek az Ő szívéből fakadnak az Ő népe számára.

Öröm és békesség töltötte meg a szívemet, ahogy végignéztem, hogy az "elméleti ismeretből" "szívbéli igazság" lett, és az Isten szívével való még nagyobb összhangba kerülés egy ÚJ HANGOT bocsátott ki. Ez a menny ÚJ ÖSSZHANGZATA, ami az életükbe lett kibocsátva, és ami szabadságot bocsátott ki magából, és AZ Ő SZERETETÉNEK A LÖKÉSHULLÁMAIVAL küldött rezgéseket a földre. 

Figyelj oda, hogy mire fókuszálsz! Kaptál egy meghívót Isten folyóiba, amelyek a trón körül áramolnak, hogy nagyobb kinyilatkoztatást kapj az Ő ígéreteiről. Ne engedd, hogy bármi is elvonja a figyelmedet attól, hogy Őfelé fordítsd a tekintetedet, olyan szilárdan, mint egy kovakő, és az Ő Igéje a szemed előtt és a szívedben legyen! Amire fókuszálsz, azzá leszel, és azt adod át magadból másoknak is.

Az elme és a szív MÉLY beállítása és finomhangolása történik most a Szellemben, ahogy Isten népe felkiált Hozzá, hogy átéléseik lehessenek az Ő szívével. A fej és a szív összekapcsolódik. Az igazság szerinti összehangolódások történnek. Az elménk és a szívünk mélyebb összehangolódása az Ő szívével. Áttörés történik. Szabadság történik. Egy új összhangzat, egy új hang van kibocsátva az életedbe, ami szabadságot és gyógyulást hoz, és egy új hang vibrál a világodba és a befolyásod alatt álló területekre, AZ Ő SZERETETÉNEK  A LÖKÉSHULLÁMAIVAL, amelyek hirtelen FELÉBRESZTIK az embereket Neki!

********************************