2015. május 22., péntek

ZAVAR VAN A RÁDIÓHULLÁMOKBAN!

ZAVAR VAN A RÁDIÓHULLÁMOKBAN!

2015. MÁJUS 22. / LANA VAWSER

Amikor ma reggel felkeltem, és beszéltem az Úrral, azt hallottam, hogy azt mondja nekem, hogy sokan tapasztalják, hogy "zavar van a rádióhullámokban".

Ekkor volt az, hogy semmi mást nem érzékeltem, csak "légköri zavart" ... és ez a légköri zavar egyre hangosabb lett. Úgy éreztem, hogy azt mondja az Úr, hogy az utóbbi napoktól kezdve, egészen pünkösdig, sokan tapasztalják, hogy "zavar van a rádióhullámokban"... rengeteg "légköri zavart" tapasztalnak. ("légköri zavar": elektromos kisülések a levegőben, "zajok", amik zavarják a rádióhullámokat, az adás vételét - a fordító megjegyzése.)

Jelenleg sokan vannak "csatornák között". A "várakozás" helyén vannak, arra várva, hogy a "következő" megnyíljon.

Körülmények, csapdák, zűrzavar, amelyek azért jöttek, hogy légköri zavarokat hozzanak a hívők életébe, és rávegyék őket, hogy "CSATORNÁT VÁLTSANAK". NAGYON NAGY ellenállás folyik jelenleg, nagyon keményen dolgozik az ellenség azon, hogy rávegye Isten népét arra, hogy "CSATORNÁT VÁLTSANAK". Hogy lemondjanak az álmaikról, az ígéretekről, amiket Ő adott nekik, és hogy belenyugodjanak abba, ami kevesebb, mint az, amit az Úr mondott nekik arról, hogy mi következik.

Sokan rendkívül összezavarodtak és elcsüggedtek a légköri zavar által, ami folyamatosan erősödik. Láttam, ahogy ez a "légköri zavar" még éjszaka is megtámadja Isten népét, ellopja tőlük az alvást, és ettől rendkívül kimerültek lesznek.

Hallottam az Urat, ahogy ezt mondja: "Ne váltsatok csatornát, ne váltsatok csatornát, mert most átmenetben vagytok egy ÚJ CSATORNÁBA, ahol hallani lehet a hangomat, és hallani lehet az útmutatásomat. Az áttörés új csatornájába."

Ekkor megláttam egy újszülöttet, aki KI LETT TOLVA a szülőcsatornából, és átkerült a valóságba. Ne engedjétek, hogy a "légköri zavar" a kételkedés helyére sodorjon! Folyamatosan higgyetek, és fogjátok az Ő kezét, mert most egy új csatornába vonultok át, ahol tisztábban halljátok Őt, nagyobb bölcsességet és útmutatást vesztek át, és az áttörés új szférájába kerültök.

Nyomuljatok előre, különösen ezen a hétvégén, mert nagyon sok "légköri zavar" és "zűrzavar" fog megszakadni sokak életében pünkösd idején, ahogy az Ő tüze és ereje száll sokakra, és nagyobb szabadságot, felszabadulást és lendületet hoz az életükbe.

Azt éreztem, hogy az Úr nagyon sokat beszélt az utóbbi hónapokban az Ő népének arról, hogy NE ADJÁK FEL! Eltűnődtem, hogy vajon miért mondja újra és újra ugyanazt, de most, hogy látom, mennyi ellenállás és "légköri zavar" jelentkezik a hívők életében, tudom, hogy bátorítani akarja a népét.

Egyfolytában Dániel története jutott eszembe, amelyben az angyalok késleltetve voltak a nagy ellenállás miatt, de NE FÉLJETEK ÉS NE RETTEGJETEK, mert ez a nagy késleltetés csak felfokozza és bőségessé teszi az áttöréseteket, amikor eljön.

Kapaszkodjatok! Amit sokan éreztek, az nem "bennetek" van, hanem a szellemi rádióhullámokban. Törjetek át rajtuk úgy, hogy szilárdan álltok, és nem váltotok csatornát. Amint ez a "légköri zavar" megszakad, NAGY SEBESSÉGGEL fogtok áthaladni a mennyei rendeltetésű csatornátokba!!!!

**********************