2015. május 15., péntek

Prófécia, 2015. május 15.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. május 15.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Van különbség a túlélés és a virágzó élet között. Sok mindent túlélhetsz, a katasztrófákból is éppen hogy csak kimenekülhetsz, de az Én akaratom számodra az, hogy virágzó életet élj a konfliktusok és a felfordulás közepette. Azt szeretném, ha mindenre, amit átélsz és elszenvedsz, úgy gondolnál, mint a szellemi növekedés lehetőségeire. Tekints minden körülményt úgy, hogy ezek által meg tudod szilárdítani magadat Bennem, mondja az Úr.

János 17:22-23 Én azt a dicsőséget, amelyet nekem adtál, nekik adtam, hogy egyek legyenek, ahogy mi egyek vagyunk: én őbennük és te énbennem, hogy tökéletesen eggyé legyenek, hogy felismerje a világ, hogy te küldtél el engem, és úgy szeretted őket, ahogyan engem szerettél.