2015. április 20., hétfő

Prófécia 2015. április 20.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. április 20.

A TROMBITA, BILL BURNS

Ugye tudod, hogy a tested az Én lakóhelyemül szolgáló templom? Ugye tudod, hogy Én benned élek és benned lakom? Ugye tudod, hogy Engem azért küldtek, hogy eljuttassalak a szellemi jólét és tudatosság helyére? Mert azért vagyok itt nálad, hogy megelevenítsem a te halandó testedet, hogy az élet ösvényére vezéreljelek és vezesselek. Azért vagyok itt, hogy nagyobbá tegyelek, mint amilyen nélkülem lennél. Azért vagyok itt, hogy kijelentsem neked az Úr szavát. Azért vagyok itt, hogy bemutassam neked Jézust, mint Királyok Királyát, és Urak Urát. Azért vagyok itt, hogy elmondjam neked, hogy az Atya szeret téged, törődik veled, ismer téged, és az a legnagyobb vágya, hogy minden akarata beépüljön az életedbe, és elkezdjen munkálkodni a javadra -- most kezdődően, ebben a pillanatban, a mai napon, mondja az Úr Szelleme.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Élhetsz a Szellemem lágy szellőjében, vagy a saját magad által előidézett forgószélben. Ez a különbség a Szellemben járás és a testben való élet között.  A döntés a tiéd.  De azzal teszel jót magadnak, ha lecsendesíted az érzelmi reakcióidat és a helyzetekre reagáló reflexeidet, és engeded, hogy Én vezesselek a békesség útján, mondja az Úr.
Lukács 21:19 "A béketűrésben fogjátok megőrizni lelketeket."