2015. február 9., hétfő

Prófécia 2015. február 9.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. február 9.

A TROMBITA, BILL BURNS 
Ezt mondja a Szent Szellem: "Mi a baj? Bármit is gondolsz bajnak, valójában nem az. Tisztában vagyok a helyzeteddel és a körülményeiddel. Bízhatsz Bennem, hogy segítek neked, ha tudsz hinni. Én megteszem a magam részét az érdekedben, neked pedig mindössze annyit kell tenned, hogy bízol, hiszel és engedelmeskedsz annak, amit mondok neked."

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS 
Tisztíts ki az elmédből minden negatív gondolkodást és a múlt csalódásait! Engedd elmenni a sötétséget, és jártasd az eszedet a világosságon és az életen! Szándékosan gondolkodj olyan dolgokon, amik reményt adnak és biztatóak! Ehhez egy döntés és fegyelem kell, de minél inkább irányítani fogod a gondolataidat, annál több ajtó fog megnyílni a jó dolgokra, mondja az Úr. Én vagyok a reménységed. Filippi 4:8 Végül, testvéreim, azokon a dolgokon gondolkodjatok, amelyek igazak, dicséretre méltók, igazságosak, tisztességesek, szépek, tiszteletre méltók, kiválók és dicséretesek.
- - -

Gyuri naplója "Prófétai Napló", napi prófétai üzenetekkel, prófétai látással és tanításokkal. Köszönettel veszem, ha támogatod ezt az önkéntes fordítói szolgálatot.


Főoldal | Bemutatkozás | Amitől prófétai | Én is találkoztam Vele | Támogatás | Dávid Sátora