2015. február 16., hétfő

Prófécia 2015. február 16.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. február 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Meghallottál Engem, és odafigyeltél. Most pedig hozd létre Velem azt a dinamikus kapcsolatot, amire annyira vágytál. Ezt hit által tudod megtenni. Mindössze annyit kell tenned, hogy hiszel a szavamnak, és úgy helyezkedsz, hogy megkapd azt, amit Én cselekszem ezen a napon, ebben az órában, sőt éppen ebben a percben. Mert azért jöttem, hogy hozzákapcsoljalak az Én életemhez, az Én erőmhöz, az Én örömömhöz, az Én békességemhez, hogy megismerj Engem, közösségben legyél Velem, és valóságosan Velem járj, mondja az Úr. Ma új kezdetek napja van számodra, ha ezt választod.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Amikor az Én útjaimon jársz, mondja az Úr, akkor azzal példát állítasz, amit mások is tudnak követni, ha ők is békességben és áldásban akarnak élni. Akik a Szellemben élnek és járnak, képesek hozzáférni hit által mindenhez, ami biztosítva van számukra. Érdemes megtenni a szükséges változtatásokat ahhoz, hogy igazságosságban élj, és mindig jót cselekedj. Zsoltárok 37:3 Bízzál az Úrban és jót cselekedjél; így e földön laksz és biztonságban élsz.

- - -

Gyuri naplója "Prófétai Napló", napi prófétai üzenetekkel, prófétai látással és tanításokkal. Köszönettel veszem, ha támogatod ezt az önkéntes fordítói szolgálatot.


Főoldal | Bemutatkozás | Amitől prófétai | Én is találkoztam Vele | Támogatás | Dávid Sátora