2015. január 5., hétfő

Prófécia 2015. január 5.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. január 5.

A TROMBITA, Bill Burns
Itt az ideje, hogy felkeljen a népem, és teljes mértékben átvegye azt, amit az Igémben ígértem. Mert a szövetségi ígéret jeleit megadtam, és ezek már közelednek a népem felé. Én pedig veletek leszek a jobb kezem villámlásával, és motiválni foglak titeket, és beviszlek titeket ennek az időszaknak a teljességébe. Az a szándékom, hogy magasabbra menjetek. Az a szándékom, hogy teljes győzelmetek legyen minden szituáció fölött és minden körülmény fölött, amit az ellenség fog ellenetek hozni. Most van az ideje, amikor választanotok kell; most van az ideje, amikor meg kell hoznotok a döntést. Győzelemben fogtok járni, vagy hagyni fogjátok, hogy áldozatokká váljatok? Válasszatok a mai napon, hogy kit fogtok szolgálni, és kövessetek Engem a diadalhoz vezető úton!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns 
Rendkívüli hőstetteket fogsz véghezvinni, ha a sarkadra állsz, és a szívedet ráállítod a sikerességre. Ne ess tévedésbe, mert mindez nem lesz könnyű. A lelked ellensége azon lesz, hogy visszafogja a lendületedet. Használd azt a hatalmat, amit Én adtam neked, hogy felülkerekedj a szándékain, és megcselekedd azt, amit eléd adtam, mondja az Úr. Lukács 10:19 "Íme, hatalmat adtam nektek, hogy kígyókon, skorpiókon tapodjatok, és az ellenség minden erején, és hogy semmi se árthasson nektek."