2015. január 26., hétfő

Prófécia 2015. január 26.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. január 26.

A TROMBITA, BILL BURNS 
Túl minden elképzeléseiteken; túl mindenen, amit megérthettek; túl mindenen, amit tudhattok -- ezt választom, így akarom megáldani a gyermekeimet, olyan módokon, amiket fel sem tudtok fogni. Keljetek fel, Én népem, és rázzátok le a kételkedést! Távolítsátok el magatokból a kettős gondolkodást! Reagáljatok hittel arra, amit Én szóltam, és vegyétek át ennek az időszaknak az áldását, dicsőséges és egyedi módon, mert Én azért szólítalak titeket a mai napon, hogy áldottak legyetek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS 
Ne add fel! Az utóbbi napok nehézségei el fognak múlni, neked viszont tovább kell törekedned! Haladj továbbra is előre, miközben Engem keresel a bölcsességért és a vezetésért. Én átvezetlek ezen a völgyön, az árnyak völgyén, és beviszlek a békesség és biztonság helyére. Bízz Bennem minden körülmények között, mondja az Úr, mert Én győzelemre vezetlek.
2 Korinthus 2:14 De hála az Istennek, aki mindig diadalmenetben hordoz minket a Krisztusban, és az ő ismeretének illatát nyilvánvalóvá teszi általunk minden helyen.