2014. december 8., hétfő

Prófécia 2014. december 8.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. december 8.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Látom, hogy az Én népem szíve jobb helyen van, mint eddig. Látom, hogy az Én népem szíve örvendezik, mert tudják, hogy az ő oldalukon állok. Látom őket a jelenlegi helyzetükben, és örömmel tölt be, hogy magasabbra jönnek, hogy belépjenek ebbe az új időszakba. Van egy emelkedési folyamat, ami most megy végbe. Van egy folyamat, hogy leteszik az aggodalmaskodást és a félelmet, mert ezek már elfogytak, ők pedig bekerültek a határtalan vidámság és öröm helyére az Én királyságomban, mondja az Úr. Ezért azt mondom, folytassátok ezt a folyamatot, és ne engedjétek, hogy az ellenség ellopja a bennetek levő örömöt! Legyetek tele örömmel és Isten dicsőségével! Élvezzétek az utazást, mondja a Szentséges.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Legyél szorgalmas, hogy mindent elvégezz, aminek a végrehajtásával meg lettél bízva! Nem annak van az ideje, amikor lazíthatsz, vagy halogathatod a dolgaidat. Azzal csak kikerülnél a Szellemem áramlatából. Maradj jelen Velem, és Én természetfeletti képességet adok neked, hogy a legnehezebb feladatokat is végre tudd hajtani, mondja az Úr. Legyél erős, és győzz! Filippi 4:13 Mindenre van erőm a Krisztusban, aki engem megerősít.