2014. december 1., hétfő

Prófécia 2014. december 1.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. december 1.

A TROMBITA, BILL BURNS:
És így szól az Úr: "Ha azt fogjátok tenni, ami meg van írva az Én Igémben, akkor bizony, meg fogjátok kapni Isten királyságának a javait, amiket elkészítettem nektek. Mert a tárházak most készülnek megnyílni, és az áldások most készülnek kiáradni. Az, amit számotokra tettem félre, a korszak végének a gyermekei számára, mindegyikőtöket meg fog lepni. Az Én jóságom egyedi és erőteljes módokon fog eljönni -- úgy, ahogy fel sem mérhetitek. De tudja meg a szellemetek, hogy Én bőségesen és túláradóan tudok adni nektek, többet, mint amit el tudtok képzelni, el tudtok gondolni, vagy el tudtok hinni. Számítsatok az Én jóságom érkezésére! Fogadjátok el még ma, és vegyétek át!"

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 
Gyere ki a sötétségből, ami eddig visszatartott attól, hogy mindaz legyél a királyságomban, ami lehetsz, mondja az Úr. Legyen minden elnyomás a múlté! Lépj át a szabadság világába, és legyél szabad arra, hogy engedni tudd a Szellememnek, hogy győzelemről győzelemre léptessen tovább téged! Bizony, sokan fáradoztatok fölösleges terhek alatt; hadd vegyem le rólatok ezeket! Máté 11:30 Mert az én igám boldogító, és az én terhem könnyű.