2014. november 3., hétfő

Prófécia 2014. november 3.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. november 3.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Örvendezz, és ismerj meg Engem; ismerj meg olyannak, amilyen vagyok! Ismerd meg az irántad való szeretetemet, és azt, hogy gondoskodom rólad! Ismerd meg, hogy az az Én nagy vágyam, hogy veled járhassak, és az igazság útjain vezethesselek! Én ismerem a szívedet, és ismerem a küzdelmeidet. Hamarosan, egy napon majd a hátad mögé nézel, és azt mondod: "Miféle probléma?" Mert Én kikísérlek téged ebből a halál árnyékának a völgyéből, és bekísérlek az Én örömöm és szabadságom világosságába. Meg fogom értetni veled az Én céljaimat ezekben a napokban, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Olyan területekkel foglalkozom az életedben, ahol a biztonságérzet hiányát éled meg. Vizsgáld meg magadat, hogy megtaláld azokat a helyeket, amelyeket át kell adnod Nekem gyógyulásra és helyreállításra. Itt az ideje, hogy leszámolj a kisebbségérzettel és a kárhoztatás érzésével. Foglald el a jogos helyedet az Én királyságomban, és legyél az, akinek megterveztelek, mondja az Úr. Én segítek neked! Róma 8:1 Nincsen azért immár semmi kárhoztatásuk azoknak, akik Krisztus Jézusban vannak, kik nem test szerint járnak, hanem Szellem szerint.