2014. november 18., kedd

Prófécia 2014. november 18.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. november 18.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy embert, aki a törmeléket takarította egy lerombolt téglafalnál, majd amikor a fal túloldalára néztem, egy romokban álló várost láttam, és néhány embert, aki azon dolgozott, hogy eltakarítsa a törmeléket. És hallottam, ahogy ezt mondta az Úr: "Ez az egyház képe, amit feldúltak, és romokban hever. Szólítom a maradékot, hogy takarítsanak és szüntessék meg a felfordulást, és végezzék az újjáépítést, az Én mérőzsinórom és mércéim szerint. Ez egy nagyszerű munka lesz, aminek az eredménye maradandó lesz."

Hóseás 6:1 Jertek, térjünk vissza az Úrhoz, mert ő tépett, és ő gyógyít meg minket, megvert, és bekötöz bennünket.