2014. november 10., hétfő

Prófécia 2014. november 10.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. november 10.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Övezzétek fel az elmétek derekait! Emlékezzetek meg a jóságomról! Emlékezzetek meg azokról a dolgokról, amiket régebben tettem értetek! Emlékezzetek meg, hogy mennyire Egy voltam veletek mindezidáig! Írjatok egy emlékkönyvet a szívetekben, hogy arra a következtetésre juthassatok, hogy amit Én tettem értetek, az nyilvánvaló, és hogy nem hagytam abba, hogy megtegyem értetek azokat a dolgokat, amiknek meg kell történniük. És bizony, jó dolga lesz a ti lelketeknek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ha figyelmes vagy, tudni fogod, hogy azokat mutatom meg most neked, amikben javíthatsz a körülményeiden, amelyek végső soron egy jobb életminőséget fognak eredményezni. Olyan dolgokat mutatok meg, amelyeket meg kell változtatni, és meg is lehet változtatni, és ez nagyon előnyös lesz számodra, mondja az Úr. Ez az előny azonban nem fog megmutatkozni akkor, ha nem teszed meg azt, amit szükséges megtenned.
2 Krónika 7:14 "és ha akkor népem, amely nevemet viseli, megalázza magát, imádkozik, keresi arcomat, elhagyja gonoszságait és visszatér hozzám — akkor majd én is meghallgatom őket a Mennyből, megbocsátom bűneiket és meggyógyítom földjüket."