2014. október 6., hétfő

Prófécia 2014. október 6.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. október 6.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Álljatok fel, Én népem! Rázzátok le annak a porát, ami ellenetek támadt! Hirdessétek ki magatoknak, hogy felülemelkedtek mindenen, ami akadályt jelent. Mert arra hívlak benneteket ebben a pillanatban, hogy gyertek elő, gyertek ki minden elnyomásból, minden depresszióból, minden kételyből és csüggedésből! Teljes mértékben higgyetek Bennem! Én biztosítom a hitetek hatóerejét, mondja az Úr. A hit átalakul valódi dolgokká, amint teljes mértékben ráálltok, hogy átvegyétek azt, amire szükségetek van ebben az időszakban.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Bármi kerül az utadba, kerekedj fölé, amilyen gyorsan csak lehet! Ne engedd, hogy az ellenség taktikái ledöntsenek, vagy lent tartsanak! Én hatalmat adtam neked, hogy győzelmet szerezz minden támadás felett. Bízz Bennem, mondja az Úr, hogy Én felemellek, megerősítelek, és szilárdan megállítalak a lábadon.  Csak ne félj!  Zsidókhoz írt levél 12:12-13 Azért a leeresztett kezeket és ellankadt térdeket egyenesítsétek ki; és: Egyenes nyomokat csináljatok lábaitoknak, hogy a sánta el ne térjen, hanem inkább meggyógyuljon.