2014. október 29., szerda

Prófécia 2014. október 29.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. október 29.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 

Látomásban láttam egy nagyobb kiterjedésű szárazföldet, ami éppen kettévált; egyik nagy része a múltat jelképezte, a másik nagy része a jövőt jelképezte. Egy nagyon keskeny földszoros kötötte még össze ezt a két eltávolodó részt. Ezen a földhídon voltunk, ami percről percre egyre keskenyebb lett, én pedig tudtam, hogy hamarosan ketté fog szakadni, és többé nem lesz visszaút. Gyorsan haladtunk előre. Megértettem, hogy ez annak a képe, ahol jelenleg vagyunk - még mindig az átmeneti szakaszban, ami miatt nyugtalannak és bizonytalannak érezzük magunkat, de el kell engednünk a múltat, és ki kell nyújtani a kezünket azután, ami előttünk van. Nem mindig lesz ilyen hátborzongatóan furcsa a helyzet, úgyhogy csak menj tovább!

Filippi 3:13-14 Testvéreim, én nem olyannak számítom magam, mint aki már elérte azt, de egyet: azt, ami hátam mögött van, elfelejtettem, azután ami előttem van, kinyújtom kezemet, s célegyenest futok a pályadíj felé, melyre az Isten a Krisztus Jézusban oda felhívott.