2014. október 27., hétfő

Prófécia 2014. október 27.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. október 27.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Az isteni beteljesülés időszakába viszlek be benneteket - egy olyan időszakba, amelyben szellemileg növekedni tudtok. Olyan időszak lesz ez, amelyben az Én igém tanításából új dolgok megértése fog származni, ami előhozza a Szellem erejét. Friss módon fogjátok magatokhoz ölelni az igémet, és ez kijelentést fog teremni, amelynek a hatására nagyobbá lesztek, mint ma. Nem kell azt kérnetek, hogy növeljem a hiteteket; csak útmutatást kell kérnetek, és hinnetek kell, hogy megmutatom a helyes utat. Teljes bizonyosságotok és garanciátok lesz arra, hogy annak a teljességébe vezetlek benneteket, amit ez az időszak tartogat, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 
Az út el van készítve számodra, hogy az Én igém irányelvei és a rád szabott céljaim szerint élj. Az egyetlen dolog, ami visszatarthat, a testi természeted. Vágyakoznod kell a királyságomra, látnod kell az igazságot, és követned kell, amerre vezetlek. Megadtam neked a képességet arra, hogy bármilyen akadályt legyőzz, ami hátráltatná azt, hogy tökéletes egységben legyél Velem, mondja az Úr.
János 17:22 "Én azt a dicsőséget, amelyet Nekem adtál, nekik adtam, hogy egyek legyenek, ahogy Mi egyek vagyunk: Én őbennük és Te énbennem, hogy tökéletesen eggyé legyenek, hogy felismerje a világ, hogy Te küldtél el Engem, és úgy szeretted őket, ahogyan Engem szerettél."