2014. július 28., hétfő

Prófécia 2014. prófécia 28.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. július 28.

A TROMBITA, BILL BURNS

Láttad ezt? Láttad, hogy arra vágyom, hogy megkapd azt a kenetet, amit Én adok? Kinyújtottad a kezedet hittel, hogy átvedd, amit Én megcselekedtem? Ezen a napon friss olajat adok. Friss olajat, mert a régi olaj állott lett; a régi olaj már nem abban az erős állapotban van, amiben egykor volt. Ezért ma eljövök, hogy kiöntsem rád a Szellemem friss olaját, hogy fel legyél készítve arra az időszakra, amelyben élsz, és azok között lehess, akiket a sajátomnak nevezek az Én céljaim szerint. Azonnal helyzetbe tudsz kerülni, hogy bármelyik pillanatban használjalak, hogy megismerd az Én utamat, és az Én ösvényemen járj. Halld meg a hangomat, és legyél eggyé Velem, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

A kutatás és felfedezés idejébe lépsz be, amikor teljes szívedből tudsz kersni Engem, és az Én karakteremet és természetemet tudod vizsgálni, hogy személyes szinten ismerhess meg Engem, mondja az Úr. Megmutatom neked, hogy ki vagyok Én, mélyebb belátással, hogy azt is felfedezhesd, hogy te ki vagy az Én királyságomban. Ez a felfedezés ki fogja szélesíteni a szellemi látóhatárokat előtted. 5 Mózes 4:29 "Onnét aztán megkeresed az Urat, a te Istenedet, és megtalálod; mert teljes szívedből és teljes lelkedből fogod őt keresni."