2014. július 21., hétfő

Prófécia 2014. július 21.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. július 21.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Ha mindenben alám tudod rendelni magadat, akkor veled leszek az erőfeszítéseidben. Veled leszek, amíg ezt a dolgot el nem végzed. Egy leszek veled, és az általad megváltoztathatatlan dolgokat áthozom az Én rendem és irányításom alá, hogy a végeredmény előnyös legyen számodra, és nem hátrányos. Egyszerűen higgy abban, amit Én mondok neked. Jöjj be az isteni rendbe, és szilárdítsd meg a stabilitás útját a hited által. Figyelj, mert meg fogsz lepődni, milyen kimenetele lesz azoknak a dolgoknak, amelyek hatással vannak rád. Megteszem, hogy összedolgozzanak a te javadra, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Kerülj be a folyóba! Hadd vigyen magával téged az Én Szellemem sodrása. Ezt csak akkor tudod megtenni, ha teljes mértékben bízol Bennem, mondja az Úr, és amikor kialakítottad a személyes és erős kapcsolatot Velem. Ne félj attól, hogy hová foglak vinni, mert Én melletted vagyok, és nem ellened. Te vagy az Én lakhelyem. Zsoltárok 46:4 Van egy folyó, amely megörvendezteti Isten városát, a Felséges Örökkévaló szent lakóhelyét!