2014. május 5., hétfő

Prófécia 2014. május 5.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. május 5.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Nem megmondtam, hogy veletek vagyok? Nem megmondtam, hogy előhozlak titeket ebben az időszakban? Nem megmondtam, hogy szólni fogok a próféták által, hogy megértsétek azokat a dolgokat, amelyeket szükséges elfogadni annak érdekében, hogy ebben az időszakban vadonatúj módon léphessetek előre, győzelemben, az Én királyságomban, mondja az Úr. Mert Én nem fogok csalódást okozni nektek, ahogy némelyek csalódottak lettek. Én a ti oldalatokon állok. Én foglak vezetni, vezérelni, megtisztítani és felkenni benneteket, hogy annak a munkának a teljessége, amit ezekben a napokban végzek, a tiétek lehessen, és átvehessétek. Tehát gyermekeim, egyszerűen csak kérjétek, és megkapjátok azt, amit Én cselekszem. A mai napon legyetek felkenve, és vegyétek át az igatörő kenetet, amit Én biztosítok számotokra.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Azt szeretném, ha visszapillantanál az elmúlt évre. Nagy és különféle megpróbáltatásokkal szembesültél, de Én veled voltam az utad minden egyes lépésénél, és megadtam a kegyelmet ahhoz, hogy győzni tudj. Erősebb vagy, és nagyobb rugalmasságot tanúsítottál, mint amit valaha képzeltél. Ez a növekedés. Soha ne feledd, hogyan vezettelek át, nemcsak győzelemben, hanem még jobban megértetted, és még tudatosabbá vált számodra a királyságom és a jelenlétem, mondja az Úr. Örvendezz! 1 János 5:4 Mert minden, ami Istentől született, legyőzi a világot, és az a győzelem, amely legyőzte a világot, a mi hitünk.