2014. május 26., hétfő

Prófécia 2014. május 26.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. május 26.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Erre az új időszakra sok meglepetéssel hozlak elő benneteket. Azok a meglepetések, amiket Én hozok elő, a hasznotokra lesznek. Viszont az ellenség ellenetek végzett munkája is meg fog lepni titeket. Ne csüggedjetek el! Ne mondjatok le arról, hogy azon az ösvényen járjatok, amit Én készítettem el számotokra. Legyetek készek belépni abba, amit Én cselekszem, amit Én mutatok nektek, és ami eljön hozzátok. Az Én királyságom bősége jön elő az életetekben olyan formákban, amilyeneket eddig még nem láttatok. Bátorodjatok! Ne csüggesszenek el azok a dolgok, amiket el kell viselnetek, és amiken keresztül kell mennetek, hanem bátorodjatok fel a folyamat során. Én foglak vezetni és vezérelni titeket. Ti pedig többféle nagyszerű áldásban fogtok részesülni ebben az időszakban. Készüljetek fel arra, hogy meg fogtok lepődni, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Az ösvény, ami a királysági vándorutadon lett elkészítve számodra, csakis a Szellem birodalmában található meg. Ez egy mindig emelkedő ösvény - egyre magasabbra vezet, a szellemi igazság egyre világosabb megértése által. Azt akarom, hogy keress és találj igazságot mindenben, amit hallasz, látsz és teszel. Minden, ami körülötted van, egy létfontosságú királysági igazságot tartalmaz. Keresd meg, mondja az Úr. János 8:32 "És megismeritek az igazságot, és az igazság szabaddá tesz titeket."