2014. május 22., csütörtök

Prófécia 2014. május 22.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. május 22.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Használj ki minden alkalmat arra, hogy felemelkedj az élet problémáinak a kicsinyessége és figyelemelterelései fölé. Csak úgy tudod megtenni ezt, ha elbánsz az istentelen gondolatokkal és érzelmekkel. Nézz Rám, és legyen hited abban, hogy Én egy magasabb helyre viszlek a Szellemben, azért, hogy a gondolataid, a beszéded és a cselekedeteid az Én jellememet és természetemet tükrözzék, mondja az Úr. Szellemi egység lesz az eredménye annak, hogy ha mindazzal, ami Én vagyok, összhangban leszel, és ebben megszilárdulsz és megerősödsz.

János 17:20-23 "De nem értük könyörgök csupán, hanem azokért is, akik az ő szavukra hisznek énbennem; hogy mindnyájan egyek legyenek úgy, ahogyan te, Atyám, énbennem, és én tebenned, hogy ők is bennünk legyenek, hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél el engem. Én azt a dicsőséget, amelyet nekem adtál, nekik adtam, hogy egyek legyenek, ahogy mi egyek vagyunk: én őbennük és te énbennem, hogy tökéletesen eggyé legyenek, hogy felismerje a világ, hogy te küldtél el engem, és úgy szeretted őket, ahogyan engem szerettél."