2014. május 15., csütörtök

Észrevételek Észak-Magyarországról, az "őrhelyemre állva"

Ahogy a május 3-án tartott Imádat Sátor alkalom prófétai üzenetében is beszéltem róla, az Észak-Magyarországon élők nagy változásoknak néznek elébe. (Ezt a dátumot többször másodikának írtam tévesen, elnézést kérek ezért.) Azóta több minden történt. A természetben elkezdődtek az apró jelek. Néhány nappal később, május 8-án földrengés volt a Bükkben, amit Miskolcon is lehetett néhol érzékelni. Konkrétan én is éreztem. Először egy halk robajt lehetett hallani egy-két másodpercig, olyan volt, mintha közvetlenül a ház előtt húzott volna el egy nagy terhet szállító kamion, és szinte ugyanabban a pillanatban érezni is lehetett, megmozdult alattam a bútor. A kisfiam akkor még aludt, de erre ő is forgolódni kezdett. Ez a 2.8-as földrengés ebben az évben egyelőre a legnagyobb az országban, és pont itt Észak-Magyarországon történt. (Itt megtekinthető a Szeizmológiai Intézet honlapja, ahol ezeket az adatokat is látni lehet.)

Az Yvette ciklon tegnaptól kezdve végigvonult (vagy még most is vonul) az országon, és sok helyen okoz károkat, de a viharos szél miatti első kitelepítés ma (május 15-én) pont Észak-Magyarországon, Borsod megyében történt, a megrongálódott házakból több mint száz embert kellett kitelepíteni Tornanádaskán. (Erről itt olvasható egy rövid cikk.)

Más témakörben is vannak érdekes megfigyeléseim, amelyek később összegzek. Mindezeket nem azért írom, hogy bizonyítani próbáljam a próféciám hitelességét, hanem hogy akiket érdekel, azokkal megfigyelhessük, hogyan alakulnak természetes szinten az események a kijelentésekkel összhangban. A prófétai látásra szükség van, mások által is, és hiszem, és tudom, hogy az Úr sokak hasznára fogja használni az ilyeneket ezekben az időkben.

"Őrhelyemre állok, odaállok a bástyára, figyelek, várva, hogy mit szól hozzám és mit felel panaszomra."
(Habakuk 2:1)