2014. április 14., hétfő

Prófécia 2014. április 14.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. április 14.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Hallom, hogy nevet az Úr, és azt mondja a népének, hogy nyugalom! Élvezzétek ezeket a napokat! Élvezzetek Engem a mostani napok folyamán! Ne hagyjátok, hogy a világ atmoszférája leterheljen és félelmet hozzon létre! Hiszen Én nem a félelem szellemét adtam nektek, hanem az erő, a szeretet és a józanság szellemét. Jogotok van ahhoz, hogy élvezzétek a vándorutatokat. Úgyhogy vessétek Rám a terheiteket, és mindent, ami gondot okoz, mert az Én terhem nem súlyos, és könnyedén lehet vinni. Bízzatok Bennem, hogy Én törődök azokkal a dolgokkal, amikkel ti nem tudtok. Én veletek vagyok, és a ti oldalatokon állok. Ismét mondom: élvezzétek a vándorutat! Most már ne vegyétek annyira komolyan magatokat, és fejezzétek be az önmagatok kárhoztatását, és most már másoknak se hagyjátok, hogy kárhoztasson titeket! Értsétek meg, hogy ti Hozzám tartoztok. Én tudom, hogy kik vagytok, és ismerem a szíveteket; Én a ti oldalatokon állok. Most annak a speciális ideje van, hogy új kezdetek induljanak Velem, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Az előkészítő munka el van végezve, és az ajtó nyitva áll. Neked mindössze annyit kell tenned, hogy megteszed a következő a lépést. Foglalkozz a közvetlenül előtted álló tennivalóval. Ezt a vándorutat úgy fogod megtenni, hogy egyszerre mindig csak egyet lépsz, és közben az egész lényeddel - testeddel, lelkeddel és szellemeddel - az éppen akkor aktuális dologra koncentrálsz. Én bölcsességet adok neked, és igazgatni fogom a lépéseidet, mondja az Úr. Legyen hited Bennem. Márk 11:22 Jézus erre így szólt hozzájuk: „Legyen hitetek Istenben!"